czwartek, 4 kwietnia 2013

Włosy w marcu - szedł Sasza suchą szosą

Marzec był dla moich kudłów dość ciężkim miesiącem. Były suche i cały czas się elektryzowały. Teraz dopiero wracają powoli do siebie. Centymetry obcięte w lutym (25 dokładnie) na szczęście wróciły. Na zdjęciach nie widać żeby w ogóle rosły, ale widzę to po przerzuceniu włosów do przodu (podcięte były "do połowy piersi", teraz znowu sięgają nieco za nią).
Kilka zdjęć:
Włosy po umyciu, jeszcze wilgotne i nierozczesane.

Po "detoksie". Tutaj zaraz po rozpuszczeniu z "nocnego koczka" (włosy były lekko wilgotne w czasie jego wiązania). Zdjęcie bez flesha w momencie "chmurowego zaciemnienia pokoju" więc nieco rozmazane. ;)

Tutaj też po koczku, bez rozczesywania, w pełnym słońcu. Widać całą gamę kolorów - końce lekko rudawe (po wielokrotnych farbowaniach na czerwienie - ostatnie farbowanie maj 2012). Sukcesywnie ścinam po kilka cm (nie mam serca obciąć całości skoro nie są w bardzo złej kondycji, mój Kacy by mi nie wybaczył tego). Reszta to naturalny odcień (który robi się bardzo jasny od słońca z licznymi pasemkami). Czas na henne khadi jasny brąz, ale na razie walczę z końcówką marcowej suszy. :)


Po za tym - jestem słaba, zawaliłam wszystkie włosowe kuracje jakie sobie obiecałam. Regularniej brałam jedynie Ha-pantoten. Pora na kolejne podejście do skrzypokrzywy. :)
Oczywiście dorwało mnie wiosenne linienie, więc poza tonikiem wzmacniającym babuszki agafii, chyba czas na jakąś domową wcierkę-śmierdziuszkę przed myciem. :)

//Post motywacyjnie-sponsorowany przez Marikę (vel Rika dla mojego chrześniaka;]) z http://mariolka2.blogspot.com//  


14 komentarzy:

  1. Nie martw się u mnie tez nie było kolorowo:)
    Trzeba solidnie nawilżać i czekać na upragnioną wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale bomba z tym postem.Nie wiem co napisać.Oglądając Twoje fotki nie dziwię się,że Milcia pomyliła się i stwierdziła ,że Ty to ja,Włosy bardzo urosły Tobie,są śliczne.Ha-pantonen jest bardzo dobrym suplementem.BUZIAKI OD NAS WSZYSTKICH!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :D widzisz jak spełniam Twoje życzenia ;)))

      Usuń
  3. Ale ładnie Ci się błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy super... ale wolę żebyś oddała mi figurę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor włosów świetny :) Ja uwielbiam rudy!
    PS Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne masz włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne włosy ^^


    P.S. Super blog. Na prawdę bardzo mi się podoba. Bardzo ciekawie piszesz. Oczywiście obserwuję i zapraszam Cię do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Pisałam ,że jesteś kochana?

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo. :)