wtorek, 6 listopada 2012

Wypadanie i Tag: Moje włosy w pigułce

Zanim przejdę do tagu, wspomnę o wypadaniu... nieco ustąpiło (uff). Zrobiłam również badania tarczycy i wynik - w normie (uff x2). Balsam z enzymem z pijawki lekarskiej - co prawda nie zdziałał cudu jeżeli o wypadanie chodzi, bo wypadają dalej, ale zdecydowanie wzmocnił cebulki włosów. Pewnie na dniach zdam dokładniejszą relację. Tak więc, z jesiennym-wypadaniem dalej nieco walczę, ale już bardziej spokojna o to, że mimo wszystko całej czupryny nie stracę. :)

To teraz czas na Tag.
Otagowała mnie Arachnes za co bardzo dziękuję. :*


Zasady:
  • odpowiedzieć na 13 pytań
  • otagować 5 osób
  • podziękować za nominację

1. Twój naturalny kolor włosów:
   Tak zwany 'mysi blond'. Na początku włosek wyrasta bardzo jasny, później ciemnieje i to nieregularnie (a miejscami rozjaśnia się od słońca). Powstaje misz-masz.

2. Twój obecny kolor włosów:
 Po częściowym wypłukaniu się henny jasny brąz z rudymi refleksami. Jednak na pewno znowu skorzystam z daru jakim jest henna by ukryć rudość i schować jaśniutkie baby hair. :)

3. Aktualna długość Twoich włosów:
  Zawsze mam problemy żeby zmierzyć. Zazwyczaj jest to w przedziale 60-65cm. Sięgają za zapięcie stanika.

4. Długość na jaką chciałabyś zapuścić włosy:
 Marą mi się do pasa, ale na ile jest to osiągalne to nie wiem. 

5. Jak często podcinasz końcówki:
   Jak tego potrzebują, chociaż ciężko rozstać się z każdym centymetrem. :)

6. Twoje włosy są proste kręcone, czy falowane?
   Falowane. Chociaż ostatnio kilka kosmyków robi mi psikusy i z fali przechodzą już nieco w skręt. :)

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
   Myślałam, że jest wysoka... ale po kilku testach skłaniam się raczej ku średniej w stronę wysokiej. 

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itp.)?
   Lubią się puszyć i elektryzować (często nie dogadują się ze swetrami). Do tego kapryśny skalp. :)

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
   Codzienny, hmm, codziennie zabezpieczam końcówki. Mycie, odżywki i maski co drugi dzień. Kilka razy porządny pakiet SPA. :)

10. Czego nie lubią Twoje włosy? (np. wiatru, silikonów itd.)
   Wiatr, nadmierne słońce, wysuszających ziół bez wspomagaczy nawilżających, przez jakiś czas miały na pieńku z proteinami, ale im powoli przechodzi.

11. Co lubią Twoje włosy? (nawilżanie, olejowanie itp.)
   Nawilżanie! Treściwsze maski, raz na jakiś czas. Olejowanie - zdecydowanie. :)

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
  Gdybym potrafiła sobie zrobić jakąś, pewnie byłaby ich masa. Raczej ograniczam się do wyższej kitki, lub kitka na boku, czasem rozpuszczone. Polubiłam także warkocz dobierany (jak ktoś mi zrobi ;p). Idzie zima, więc mam nadzieję, że znajdę więcej czasu na fantazyjne upięcia. :)

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić, co by powiedziały?
   Pewnie, że cieszą się, że sobie o nich przypomniałam i już nie zapominam tak łatwo. :)

14. Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację?
   Tak w pełni wkręciłam się w to wszystko w maju 2012 i ciągle się uczę. :)

Taguję:
Z moim refleksem szachisty już pewnie wszyscy otagowani.., więc Ci którzy nie byli, lub chcą jeszcze raz (hihi) WYBIERAM WAS! :))))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każde słowo. :)