niedziela, 4 września 2011

Sposób na smutki?

Tak ostatnio rozmyślałam o moich sposobach na smutki. Doszłam do wniosku, że właściwie, żadnego nie mam. Jednak jak się okazało, gdy nastały smutki - wzięło mnie na szycie i jakoś błahostki poszły w zapomnienie. Co powstało ze smutku? Odprężający, przynoszący uśmiech filcowy króliczek.


 Jako, że króliczek powstał dla mojego Misia, a mój Miś uwielbia bezy, tak to i króliczek przynoszący szczęście - przynosi również bezika. :)


Prezent bez okazji bardzo się spodobał. Z czego niezmiernie się cieszę
A Wy macie jakieś sprawdzone (lub te mniej sprawdzone) sposoby na małe smutki? Podzielcie się. :)

18 komentarzy:

  1. dziękuję za udział w moim CANDY! niebawem wyniki! pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam to drzewko ;)
    Zapraszam cię do mojego rozdania jeśli jeszcze nie brałaś udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczny :) ja kiedyś próbowałam coś uszyć to mi nie wyszło i się zniechęciłam okrutnie :( Za to na drutach trochę dziergam :D

    Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie u siebie :)
    http://damski-swiat.blogspot.com/2011/09/pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest uroczy! :) Nie dziwię się, że to twój sposób na smutki :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysl na smutki piekny preznt

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest słodki:) Takie maleństwo a cieszy oczy.
    Pozdrawiam
    Ps. Dziękuję bardzo za udział w moim candy.

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy królik :) nie dziwię się, że się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ooo "drzewko szczęścia" ;)
    sposób na smutki? kosmetyki, słodycze, shopping ;)

    http://longhairgirlblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. jaki uroooooczy :) niby taki maleństwo a ile radości

    OdpowiedzUsuń
  10. Na smutki słucham muzyki :)

    Zapraszam Cię serdecznie do mnie na konkurs, w którym do wygrania są bony na buty ze sklepu Merg.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. słodki zajączek ;-)
    zachęcam do obserwowania mojego bloga ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. uroczy zwierzaczek i piękne drzewko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Króliczek wygląda bardzo wesoło, w ogóle nie widać, że powstał podczas "zabijania smutku":)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo. :)