poniedziałek, 25 lipca 2011

Pierwszy wpis.

Kim jestem? Czym się zajmuję? Ciężko odpowiedzieć jednoznacznie na te pytania. Jestem sobą (a przynajmniej staram się być), zajmuję się... wszystkim po trochu. Ciągle szukam swojej życiowej pasji i co rusz zaczyna mnie coś interesować (więc właściwie, po co ograniczać się do jednej rzeczy skoro jest tyle możliwości!). Zdecydowanie lubię tworzyć, wszelakie różności. Od szycia, po pieczenie. 
Dlaczego skusiłam się na prowadzenie bloga? Przez te wszystkie cudownie kreatywne osoby tutaj. Przeglądając ich prace, recenzje, zdjęcia, aż zachciało mi się stworzyć własny kącik w internecie. Co z tego wyniknie, zobaczymy. 
Tymczasem pozdrawiam Was gorąco - Żakiecik. :)

4 komentarze:

  1. No to ja na dobry początek życzę Ci miłego blogowania i tworzenia bez ograniczeń.
    Miłego poniedziałku:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetestuj i koniecznie daj znać jakie masz wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzenia zapraszam do mnie .:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam wśród nas:))) I czekam na kolejne wpisy. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każde słowo. :)